jan
12

A saját kicsi blogom

Azt, hogy ki is vagyok nem szeretném elárulni, bár gondolom irtó hamar ki lehetne deríteni, de hát mivel nem vagyok egy fontos ember ez a tény nem is érdekel senkit:)

Najó azért mégis pár dolog rólam: lány vagyok, egyetemista és kezdő blogoló, úgyhogy előre is sorry az uncsi és kezdő írások miatt. Egyszer csak én is bele fogok tanulni:)

 

 

Hogy miért is van ez a blog?

Hát azért mert ezen tudok gyakorolni, itt azt írhatok, amit én szeretnék, senkinek sem kell megfelelnem.

Mivel megtanították, hogy minden ami a netre kerül az ott is marad ha törlöm ha nem, így most előre leszögezném, / ehhez hasonló szöveget olvastam ma egy blogon / hogy minden amit írok az csak poén, vagy nem, ha van helyesírási hibám az direkt van vagy nem, és amit írok azzal senkit sem akarok megbántani, csak élek a szólásszabadsággal:)

Végezetül egy nemrég talált idézet: "Az elv olyan, mint a puki. Tartjuk, amíg lehet." /Vulgáris, lánytól nem a legszebb téma, de szerintem a legtöbb nő érti a lényegét, és egyetért vele./

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csmmn.blog.hu/api/trackback/id/tr241666760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása